Sofie Petersson

Livet i korthet...

7 feb = 20 dagar kvar

Kategori:

Okej jag skriver ett snabbelisnabbt inlägg bara. Min chaufför kommer alldeles strax och hämtar mig så jag känner mig aningen stressad. Är förvisso klar i tid (tillhör ej vanligheterna) men man vet aldrig vad som kan dyka upp som man behöver göra!
Ska in till stan på inlyttningsfest tror jag det skulle vara om jag inte fattat helt fel. Ska bli trevligt, är dock aningen nervig eftersom jag säkerligen kommer vara minst och jag känner ingen förutom människan jag åker med. MEN det är alltid roligt att träffa nya människor, och jag menar jag behöver ju inte berätta min ålder, haha ;)

Har jobbat hela dagen idag också (ja jag vet intresseklubben antecknar). Jävlar vad jobbigt det är att jobba heldag, förstår inte hur man skulle orka med att göra det varje lördag? Fast det är ju pengar, så jag är nöjd! (:

Nej nu ska jag åka, ha en trevlig lördagkväll allihopa!

PUSS <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: