Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag, tror jag?

Kategori:


Bild jag tog på Bosön för ett bra tag sen, mys <3

Jag är så himla förbaskat förbannad över denna förkylningen. Kunde inte min kropp bestämt sig för att bli sjuk typ efter jag varit i Spanien. Tänk om det inte ger sig?! Kasst är vad det är. Så nu sitter jag här och försöker trösta mig själv med en kaffe och mormors hembakta finska pinnar (kakor). Hjälper för stunden men vad gör man sen? Hm mysterium... sova? näääej inte tid till...

 

Tanken är idag att jag ska främst försöka få till spanskan. Var duktig och läste ur mina två berättelser igår, cred till mig. Så nu återstår bara att skriva en sammanfattning av dessa. Ska väl inte vara alltför svårt!

Efter detta prestigefyllda arbete ska jag försöka börja plocka lite bland mina kläder, försöka hitta några oömma som skulle passa att dra med till Malaga. Svårt är det, vet ju inte riktigt vad det är för väder tyvärr. Men gummistövlar är inköpta, tror det blir bra! Pamela skulle komma förbi imorgon så ska vi diskutera lite mer angående vad vi ska ha med. Gissa vart mitt stora bekymmer ligger i? Jo självklart i frågan: Vilka skor ska man ta med sig ner??.

 

Japp så är det nu ska jag escribo un resumé del texto: Vaccaciones del sol y uno mas.

 

Buenos dias chicos! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: