Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag

Kategori:

Idag är det första december och för en gång skull kallt ute! Det känns bra, förtuom att jag fick chocken när jag klev ut på trappen, fick gå in och byta jacka! Brr! Tar ett tag och vänja sig nu när det varit varmt ett tag.
Myskänslan förstärktes ännu mer när jag fick öppna min finfina julkalender, haha! Åh vad  jag känner mig gammal nu, not! Men gott med choklad var det!

Igår var en mindre bra dag, gick hem från skolan. Illamående, min bästa vän. Blev bättre fram mot kvällen så bestämde mig för att åka och träna med Max. Det gick för första gången på länge bra, skönt! Och satt kvar det gjorde jag ju också!

Nej nu ska jag gå och vara duktig, räkna matte. Derivatans definition här kommer jag xD

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: