Sofie Petersson

Livet i korthet...

Snart smäller det!

Kategori:

Bara två dagar lvar på detta året ni gott folk! Och haar året gått bra? Jo det tycker jag nog att det har. Händellserikt men det är väl mitt liv som oftast ändå. Och kylan håller i sig, fryser så fort man går ut. Trots mössa, vantar, långkallingar, termobyxor, tröja på tröja med jacka. Med andra ord ser jag ut som en michellingubbe och fryser ändå, hur lyckas man med det?? Men värst är mina kära fötter, ååh så kalla de är...
Det är tur att jag är en person som gillar snön annars hade det här inte gått. Ni andra som klagar på snö, ja ni kan ju bara hålla er inne, eller hur?

Nej nu som sagt var ska jag klä på min massa plagg och sedan gå ut i stallet, ha en super trevlig dag!

Puss!


George

Kommentarer


Kommentera inlägget här: