Sofie Petersson

Livet i korthet...

Pirr...

Kategori:

Hej på er, allt väl i kylan? Lever ni eller har ni frusit sönder? Själv är jag fullkomligt levande och trivs med den fina vintern, visst några grader varmare skulle inte skada men som sagt jag är glad att vi ens har en vinter! Hatar verkligen regn och rusk så hellre kyla.

Idag har jag spenderat halva dagen ute med att mocka och rida Lillemors häst för första gången, en riktig sötnos den där hästen. Lite ideér självklart men vad begär man av en fyraåring? ;)
Min häst han är invalid för tillfället, eller nej riktigt så illa är det inte men har fått ett jack under hakan som blöder och är ganska djupt så går inte att ha grimma på honom, har inte provat med träns heller men han får stå idag istället så får vi se hur såret ser ut imorgon. Så klantig den där hästen, jag förstår inte hur han lyckas ibland alltså.

I eftermiddag ska jag äntligewn träffa mi Emilia, det var ett bra tag sen nu så ska bli helt underbart att få prata av sig lite med henne och höra allt som hänt när jag inte varit hemma...

Så var det med den saken, ha en underbar dag allihopa! Puss!



Mina sötnosar, sakna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: