Sofie Petersson

Livet i korthet...

Morgonpigg Sofie

Kategori:

Chockade? Ja jag vet inlägg vid halv tio på en söndag är ju inte direkt något som jag brukar ögna min tid åt. Men så är det när man är hundvakt, sova det är bara att glömma. Så var ut först halv åtta imorse med den lilla och nu kom jag just in från en längre promenad med dem båda. På ett sätt är det skönt ändå, man kommer upp i tid och dagen blir automatiskt mycket längre. Att man inte är dagen efter seg det kan man ju bara vara glad över det med. Allt blir mer effektivt. Ska nog försöka med detta oftare...

I helgen har jag gjort så lite som möjligt faktiskt och vet ni vad? Det har varit otroligt skönt! Jobbade ju igår men det är mer som en självklarhet så det räknas inte. Så har bla sett Robinson för första gången den här säsongen, var väl sådär men har ju sett det nu iaf, alltid något.
Sen i fredags var vi på Mongolian i Karlstad och åt mat med jobbet, mys förutom maten (ja jag är mest kräsen av alla). Fick en öfr tidig julklapp av styrelsen också, så trevligt så!

Nej nu blir det kaffe sen ut i stallet, ha det mina vänner!



Skööönt vore deeet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: