Sofie Petersson

Livet i korthet...

Mellandagsrean

Kategori:

Sjävlfallet var en tur till mellandagsrean idag inplanerad. Ush jag känner mig som en karl som inte orkar med det där. Folk överallt, alla galna efter det billigaste de kan hitta. Utplockat osv. PUH, är heelt slut efter denna dagen!
Trots all stress lyckades jag ändå få tag i lite saker, dock bara två av dem på rean. Vår resa bar först av till Hööks där dagens första investeringar blev ett täcke till Max samt ett par läderskydd till honom. Näste stopp blev inne i stan där vi spenderade va 30 min (?) för att ens hitta en parkering. Jag lovar, har kört runt halva stan, varje parkeringshus innan vi tillslut hittade en på översta våningen i duvan (!). Väl inne efter allt krångel blev det mat, jag ville ha lasagne och VAD är slut när jag kommer fram då?? JO sjäääälvklart min lasagne, fan. Så det blev potatisgratäng med rostbiff istället, visst det gick ned det med.

Efter många om och men med wåxnäs, bergvik, stan osv. så kom jag tillslut hem med hästsakerna, en peaktröja, läderhandskar (bytte de jag fick i julklapp), ett nytt pannband (bytte även det). Tror inte det var något mer faktiskt, skulle ju egentligen ha haft en jacka MEN tror du det fanns någon till mig? NEJ .. Åååh vad arg jag vart.

Sak samma, nu ska jag fortsätta se på 2½ men, ha det!


Ja, vi hade kul i Malaga och alla dess flygplatser på vägen xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: