Sofie Petersson

Livet i korthet...

Känner mig trött, när ska resnerverna komma?

Kategori:

Sitter och äter after eight som jag fått i julklapp av kin fina elever. En liten presentkorg fick jag, hur gulligt som helst! Tack för den, det är mycket uppskattat!

Luciashowen som vi haft på ridskolan idag gick super, är mycket nöjd. Vann dock inte US-spexet men spelar ingen roll. Visst är jag bra, ingen dålig förlorare alls... He he .
Så nu sitter jag här sliten efter en lång dag och en oerhört lång helg, är det så helger ska vara? Ska nog prova att inte gå ut fler gånger, riktigt skönt. Rastlös blir jag men man kommer upp på morgonen iaf, det är alltid positivt. Skönt om inte annat, jag kånner mig väldigt pigg och glad när man går ut till stallet det första man gör. När jag bara sover hela dagen och går ut på dagen är det inte med alls samma energi. Sen är det ju även ett ypperligt sätt att vakna till för någon så morgontrött som mig!

nej nu ska jag se the holiday vilken jag redan sett men en romantisk komedi det säger vi aldrig nej till!

Åker om två dagar också, späääännande!

Puss och kram på er!


Snart ååååker viii ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: