Sofie Petersson

Livet i korthet...

Förkyld

Kategori:

Hur många liter snor kan en näsa egentligen producera? Det känns just nu som ett vattenfall som aldrig tar slut. Med andra ord har jag blivit förkyld, trevligt? Bra timing? Nej .
Men det får väl gå det med som allt annat med regnet osv. Skulle haft möte med Frasse idag MEN då har även han gått och blivit sjuk, dock inte förkyld utan magsjukan. Ska ni se att jag åker på det också innan allt detta är klart. Hjälp! Min stora skräck, magsjukan!


Igår var jag på middag, hade riktigt trevligt med tanterna faktiskt. Eller ja tanterna och Sture. Åt på Alfie där det stod lasagne på menyn, mumma det! Så tummen upp för den restaurangen, det gillas!

Så nu är det för tillfället slut med alla dessa middagar hit och dit för att inleda ett juluppehåll, hur underbart blir inte det? Sen åker jag ju om en vecka, ännu bättre! Fick ett sms från Pamela igår kväll (sent, sent) där det stod: "VAD ska vi packa med oss??" - Kanske är det så att Pam börjar få lite resfeber? Tihihi :)

Nej nu får ni ha det alla ni som är så nyfikna och läser om mitt liv, hoppas det duger ;)


Puss och Kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här: