Sofie Petersson

Livet i korthet...

Dålig start på dagen

Kategori:

Vaknade sex imorse av en galen väckarklocka. Det var inte direkt planerat. Början blev såsom fortsättningen inte direkt den bästa. Åt frukost och allt är som vanligt tills min kära bror kommer ner och berättar att han minsann inte skulle till skolan, nehe och jag hade bestämt mig för att åka tidiga tåget enbart för att han skulle med. Kul .
Sen kommer dagens andra överraskning, det går inte att låsa upp bilen. Fick inte ens in nyckeln i låset, braaaaa heja min bil! Så skolan var inget jag direkt tänkte på när jag stod där och svärde, frös och sparkade på skiten. Ååååh! Men tillslut kom min kära mormor och hämtade mig så jag fick komma till skolan med det tåg jag från början skulle ha åkt. En ängel min mormor <3

Onsdag idag då, min mamma fyller idag 41 år, grattis till henne! Jag är tyvärr lite taskig idag för ska inte vara hemma så kan därför inte heller vara med och fira henne. Hon får nöja sig med presenten jag köpt och mitt sällskap för en liten stund iaf. Känns lite tråkigt eftersom hela släkten kommer och så, vilket alltid är roligt. Men de finns kvar till nästa kalas ;)
Ikväll blir det stan med Pamela och Hanna, ankan står på schemat. Snacka om att det känns skumt att gå ut mitt i veckan?! Men ska verkligen bli askul.

Ha det bra och passa på att njuta av solskenet!

// Sofie


Bild sedan helgen, en glaaaaad Sofie :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: