Sofie Petersson

Livet i korthet...

Torsdag

Kategori:

På begäran av fröken Hellqvist och fröken Nilsson ska jag nu skriva ett inlägg. Ett kort sådant men det får madamerna nöja sig med, haha!

Idag har jag varit i skolan såsom även dagen innan. Har redan fått den fina skolångesten ska ni veta, hur ska detta sluta tro? Nej det löser sig nog, kämpa, kämpa, kämpa!
Annars skulle jag till Hööks imorse var tanken. Saken var bara det att när jag och Eve väl kommer dit är den en fleeeera fleeera mil lång kö, ja jag lovar! Klockan var kvart över tio så jag kände att nej detta orkar vi inte med så åkte istället dit senare. Mycket folk även då men inte alls i samma mängd som på morgonen.
Så nu har jag inhandlat ett fleecetäcke, ett bogskydd och ett fint litet halsband till Nellie! Riktigt söt blev hon i det!

Har för övrigt fått ett skitschema vilket innebär att jag är hemma kvart över fem aaalldeles för många dagar i veckan... Sen har jag min kära matte C kurs på MÅNDAG MORGON! Ojojoj bådar ej gott det! Får se hur pigga jag och Natta är då, inte!

Imorgon blir det skolan och sedan en resa till lilla Säffle (hur jag nu ska hitta dit). Ska nämligen på ett s k ungdomsforum där jag ska agera ledargestalt för ungdomar från hela värmland. Ska blir spännande! Är egentligen övernattning men eftersom jag börjar jobba kvart över åtta på lördag så blir detta inget för mig. Skönt att sova hemma också!

Nej nu ska jag försöka sova annars kommeer jag aldrig upp imorgon!

Sov gott babes <3


Tatueringen när den var nygjord

Kommentarer


Kommentera inlägget här: