Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag

Kategori:

Var ju tänkt att läägga ner det här med blogg men nu tyckte jag att det var skönt att  skriva av sig lite!
Kom hem för inte alls längesen från Nilsby. Fick rycka in akut för Jennie och jobba på ridlägret som var. Så inatt sov jag i ett militärtält med fem ungar. Intee så rockigt men aja pengar och nåogot att göra är det ju i vilket fall som helst.

Och nu till den saken som fick mig att tänka på att jag ville blogga. Sitter just nu och ser på "Mannen som talar med hundar" och är relativt chockad. Inte av Ceasar utan av amerikaner. Är de helt puckade eller?  En sak som tillhör vanligheterna hos alla som är med i programmen anser att man inte behöver gå ut och promenera med hunden mer än ett par gånger i veckan. Jag trodde det var en självklarhet att man promenerar med sin hund varje dag?! Sen står de där och säger nej vi vet inte vad det är för fel på min hund som är överaktiv och äter upp hela huset. Jag menar HALLÅ kanske behöver en hund röra på sig?!?! Dumma amerikaner.

Idag ska jag förövrigt inte göra direkt mycket, rida och så men det tillhör ju vanligheterna (liksom att man går ut och går med sin hund om man har någon! :P). Sen blir det sova tidigt garanterat, har inte sovit alltför mycket inatt...

Jaja vi höres en annan dag, PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: