Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag och skolan närmar sig mer och mer...

Kategori:

Nemen hallå där!



Allt bra? Det är det med mig iaf. Överlevt ännu en helg med partaj inkluderat. Var ute med Pamsan, Lina och Robin. Riktigt kul hade vi kan jag säga er! Yeeei!
Idag är jag ledig, skönt det. Imorgon blir det en tur igen, massa turister som vill rida nuförtiden. Hade nio norskar för ett tag sen, tänk att de hittar till Anki de med. jaja så är det väl.
Ikväll blir det träning, eller ja inte ikväll utan i eftermiddag. Efter det är det Kil som gäller för vi ska fira min morbror som fyllt år. Ska bli gott med fika och tårta, hihi! Den årliga paraden är ju i Kil ikväll också men eftersomm jag ska teäna så hinner jag inte vara med, lite tråkigt men så är det väl... Kan inte vara med överallt alltid känner jag.

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting, ha det bra gott folk!


// Sofie <3

Sugen på att tida islandshäst? Gå in på: http://skogsberg.nu/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: