Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jag blåser snart bort

Kategori:

Hej på er, nu sitter jag här hemma me mormors dator faktiskt. Skulle hjälpa henne spara en massa dokument och saker medan hon och mamma är ut i skogen och plockar svamp. De har nämligen fått dille på det. Själv kan jag inte förstå det roliga med det?

Vaktar lasangne gör jag också, vet inte hur mamma tänkte där, kommer garanterat glömma bort den och maten kommer bli oätlig, som vanligt. Ingen mästerkock här inte...
Förövrigt har jag idag varit till Grums och inhandlat ett par tyglar så jag kan ha två träns till Maxen. För enkelhetens skull. Var även och tränade adhd hästen igår, gick bra men har en fruktansvärd träningsvärk idag! Som vanligt när man rider för henne.

Annars händer inte mycket i mitt liv, skolan närmar sig med stormsteg och paniken börjar sakta men säkert att krypa på. Hoppas detta året kommer kännas liiite bättre än det förra, vi kan ju alltid hoppas.
Har insett att jag måste in till stan någon dag nu med och inhandla viktigheter såsom block, penna och sudd. Ja sånt där smått och gott inför skolstarten. Vore skönt att ha koll på läget redan från början för en gång skull!

Blir troligen en tripp till Arvika på tordag och figga tatueringen, har faktiskt bestämt mig nu, grattis till mig! Sen kommer ju kanske lilla smöla på torsdag, spännande, spännande.


Nej nu får ni ha det så bra så höres vi en annan dag ;)

Pusshej <3


Mallis -08 (Mormor, Bror, Jag, Mamma, Morbror)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: