Sofie Petersson

Livet i korthet...

YES!

Kategori:

God morgon på er!

Måndag idag och jag är inte i skolan vilket känns sjukt underbart. Kan säga att detta lovet är välbehövligt! Elmia blev ju i lördags, hade grymt kul och för en gångs skull tog jag faktist med kameran, inte dåligt eller hur?
Jag kommer väl däremot inte orka lägga ut alla bilder, det blev en del men ni kan ju få se några iaf. Så långt som mitt tålamod räcker med datorn idag.
Är förövrigt mycket piggare idag, trodde jag skulle dö igår. Det tar på krafterna att festa en hel dag+en hel natt! Utmattande är vad det är men det är det faktist värt med tanke på hur kul man har!

Idag blir det till att ta det lugnt, rida båda hästarna en svängg och fixa allt med dem sen får vi väl se vad jag gör men det vore riktigt skänt att bara sta en riktig slappdag. Eller om jag skulle åka ner till mormor, ta en fika och mysa där. Det vore nnågot det ni.

Okej nu ska jag börja lägga in bilderna, vi höres någon annan dag och jag vill även passa på att hälsa alla som går i skolan att ni ska ha ett härligt, gött och trevligt påsklov!

Enojy!












Och  med denna bild på underbara Eve så avslutar jag detta inlägg. GLAD PÅSK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: