Sofie Petersson

Livet i korthet...

Shit...dålig karaktär

Kategori:

Näej nu är söndagen här igen, ush ush ush! Ångest hela dan. Jag verkligen hatar söndagar, värdelöst och hemskt.
Fast jag får väl glädja mig åt att jag bara ska vara i skolan tre dagarn näste vecka så det blir ju skönt.

Jag har tänkt på detta med blogg, varför det finns så mycket kritik mot det och folk är negativa som fan mot det. Men jag menar att om man hatar alla som skriver blogg och de anser det vara egocentristiriskt att skriva om sig själv. Men varför tycka så? Dett är ju inte direkt så att någon tvingar dem att läsa!
Jag anser att vill jag skiva om vad jag åt till frukost, hur jag spenderat min dag osv så får jag göra det och jatt ag ska kunna göra det utan att folk blir irriterade.
Trött på folk med en massa skit åsikter och som mer än gärna låter hela världen veta om det.

Nej nu blev det för seriöst! Ska vi ta lite om helgen kanske? Fredagen var lugn, hemmakväll med chips och hyrd film. Såg en film som heter Juno men är inte riktigt så övertygad att filmen var s¨bra somm kritikerna sagt.
Sedan led dagarna till lördag och då blev det full rulle hela dagen, upp tidigt och ta hand om hästarna, jobba och därefter hem och fixa resten av sakerna i stallet.för att sedan bege mig till Kil. Filmkväll med brudarna var som stod på schemat och som sedan slutade med en runda på Killingen och därefter till någon fest hos nåogn. Skit också, jag skulle ta det lugnt.

Jaja men nu är det mångag och nya tag för att jobba järnet dessa dagarna och bli klar med så mycket som möjligt innan lovet är vad som är tänkt.
Sen på lördag blir det ju Elmia, det närmar sig, skojj skojj! Var förresten och bokaade resa, igen nu i veeckan. Vi skulle ju från början åka till Rhodos men fick nu byta destination. Så nu blir det Cypern occh Ayia Napa. Så jävla kul ska vi ha, sola, bada, festa GÖTt!!

Nej nu ska jag slappa freamför teven, inte göra ett sskit, underbart!

PUSS <3



Kommentarer

  • evelina säger:

    jantelagen du vet! det är fult att prata om sig själv, framhäva sina framgångar och sticka ut. Allt skall vara lagom. Tyvärr, men så fungerar det i Sverige :P

    2009-04-05 | 19:20:36

Kommentera inlägget här: