Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag :)

Kategori:

Ja då sitter man här då, förbannad över dagens teknik. Försöker lägga in bilder från Elmia på facebook men det går ju sådär kan jag säga. Fan för datoreer just nu alltså!
Men jag är relativt glad för idag är det ju bara andra dagen på påsklovet. Så nu har jag en hel vecka på mig att göra vad jag vill, ta det lugnt och bara ha det gött!

idag har jag varit i Kil och uträttat en massa ärenden. Varit hos tandhygenisten, tagit kort på experrt och varit på banken för att fixa leg. Måste ju ha ett leg. Saker och ting blir lite lättare då, exempelvis att handla på kortet i affärer utan kortgrej. Blir bra detta ska ni se. Ja just det ja jag var även och klippte  mig. Bara luggen dick neb det ser mycket mer ´friskt ut bara med det. Var Louise som gjorde det och jag kan erkänna att jag var riktigt nervös men resultate blev riktigt bra!
Snart ska jag käka lite mat, gå ut och rida mina hästar  och sedan in till Kil och rida lektion. Kommer vara helt slut efter denna dagen men det är nyttigt med motion och saker att göra! Aktiviteter :D

Nej nu drar jag och käkar, over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: