Sofie Petersson

Livet i korthet...

Ushameja,

Kategori:

Humöret är inte på topp idag vill jag lova. Så jävla trött är jag. Ska väl gå och köpa mig en kaffe alldeles strax tänkte jag, så jag vaknar lite. Ush jag känner mig sur och jävlig idag, tur att jag inte ska göra något mer än att rida idag.
Ja men just det ja mitt körkort har kommit nu också så jag måste in till Kil en sväng men förutom det så är det lugnt. Än så länge iaf.

Jag har upptäckt en ny radiokanal, eller ja inte direkt ny men iaf för mig. Extremt rolig musikblandning har de. Passar mig perfekt! Lyssna på den!
Jag har nämligen på senaste tiden blivit ortroligt irriterad på exempelvis ICA-Stig som säger sin reklam sjuttioelvatusenmiljoner gånger på ungefär en minut! Sen är det ju fan bara reklam, reklam och åter reklam på kanaler såsom mix megapol och rix fm. Är ju även aningens tråkigt att höra samma låtar dag ut och dag in MEN jag är en jävel på låttexterna till alla pop låtar som radion spelar nu iaf, haha!

Igår hade jag bilen till skolan, gud så skönt! Jag kunde åka när jag ville och framförallt vart jag ville! Det är man inte van vid eftersom jag alltid måste passa bussar och liknande. Men det har ju även sina nackdelar, det är mycket dyrt. Inte ekonomiskt för fem öre. Varför har bensin blivit så dyrt? Jag kommer ihåg när man var liten och det stod typ 5,95 på de där stora bensin skyltarna! Ta den gamla tiden tillbaka?

Lina pina fina hjälpte mig med hästarna igår också, snällt! Var även och kika på Karins ridlektion igår. Första lektionen för henne på flera år, men det gick riktigt bra för henne trots detta!

Nej nu blir det kaffe, over and out för kaffekärringen!




 
Gammalt kort på mig och kusin vitamin. Nej släkten är inte som den ska, vem har sagt det? (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: