Sofie Petersson

Livet i korthet...

Pluuuuuuugg, I haaaateee it!

Kategori:

Struktur-Sofie håller på att rasa ihop, inte bra detta. Jag ligger efter i skolan, är stressad så jag vill gå och lägga mig under täcket och skita i allt vad skolan har med skolan att göra. Hur i helvete får folk sin tid att gå ihop?
Nu är det allvar, jag måste dra ner på aktiviteter, kan inte ha det såhär längre, allt blir ju bara värre och värre ju längre tid det går. Men frågan är ju nu bara vad, vad ska jag sluta med? Eller i vilket fall som helst dra ner på för nu har det kommit ett dilemma och jag orkar inte bry mig mer. Orkar inte vara den superambitiösa, supereffektiva och engagerade Sofie längre. Nej nu räcker det folk får klara sig utan mig. Jag ska ta det lugnt, jobba på att tycka att saker och ting är roligt igen till och börja med. Skolskiten som jag ligger efter i ska göras klart sen skiter jag i allt. Så det så! Och denna gången ska jag hålla det! Kanske behöver som någon personlig coach som gör så att jag står på mig och lär mig säga nej? Det vore något det!

Okej slut på negativa jag. Var bara tvungen att avreagera mig något. Och som sagt var vill ni inte läsa så skit i det då svårare än så är det inte.

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: