Sofie Petersson

Livet i korthet...

Påsk=elmia, godis, Eve, mat, lov, sova - Ja bara goa saker :)

Kategori:

Okej nu ska vi se om jag lyckas samla mina  tankar och skriva ett vettigt inlägg. har alldeles nyss sett klart på filmen "benknäckargänget". helt sjukt bra film, älskar den <3 Värd att se!

Idag har jag sovit länge länge. Sov ända till klockan två vilket  jag nog inte gjort på ett bra tag kan jag säga. Kom hem vid två inatt från K-D. Var ju inne och såg på matchen, har skrikit så att jag är alldeles hes idag, mysigt!


DE VANN!! SM-GULDET KOM HEM!!


Och detta var ju tvunget att firas så det böev att dra ut på stan med alla galningar. Att en seger kan göra nästan en hel stad skrika av lycka, underbart! En helt sjuk känsla var det aatt stå där mitt i kalabaliken, folk stod på bussarna, klättrade på lyktstolpar och smällde raketer. Ja alla var som tokiga, men gud var kul det var!
Så det blev sent och Frida körde hem mig, snäll hon!

Sitter här och laddar inför lördagen.. Har ju gått och blivit förkyld så jag vilar upp mig nu för till Elmia, det ska jag pavsett förkylning eller inte punkt slut.
Imorgon kommer min babe Eve hit och stannar här tills lördagen. Eftersom vi ska åka halv åtta från kil på morgonen och hon bor i Filipstad kom vi överens om att det skulle vara lättast att hon sov här. Det blir kul, hon har faktist inte varit hemma hos mig än, så det är på tiden :)


Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, det är som vanlig. Jag har en massa idéer om vad jag ska skriva om men när jag väl sätter mig framför datorn, letar fram bloggen så har jag inte en aning om vad jag ska skriva om. Därav gör mina inlägg så att jag framstår som en mycket egocentrisk människaa, men ärligt talat, vem bryr sig?

Okej ska försöka sova lite trots att jag sov hela dagen. Kommer troligtvis inte fungera, men vem vet.


GLAD PÅSK PÅ ER FÖRRESTEN OCH GÖR INGET SOM JAG INTE SKULLE HA GJORT ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: