Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag, helvetes dag.

Kategori:

Hej på er, kan bara berätta för er att just nu sitter jag och gömmer mig på övervåningen. Mamma har nämligen Swipe-party, ta mig härifrån! Tanterna anfaller!
Hahaha skadeglädje har jag också, Lillemor har nämligen tvingat med Pamela på det moahahah. Hon lär ha kul, inte!

Idag har det annars varit en helvetes dag från det som jag åkte till stan tills jag kom hem. Det är dock fint väder ute idag vilket iochförsig är totalt underbart. Var ute och red med Karin förut också. Tog en ganska lång tur, skönt som bara den var det! Solen sken och det var varmt! Äntligen vårkänslor!

Nej nu ska jag gå ner och kika på om de möjligen skulle kunna ha fika till mig där nere, ha det bra!

Puss <3

Kommentarer

  • evelina säger:

    Nu glömmer vi den här dagen! nu kan det bara bli bättre! :)

    2009-04-01 | 20:51:22

Kommentera inlägget här: