Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdag,

Kategori:

Skola idag igen då, idag brummar vi till skolan. Känns skönt, kan ju åka hem när jag vill nu! Ska betala min Cypern resa idag också är det tänkt. Om jag nu hittar till Sundsta för att hämta Lina, haha! Lokalsinnet fungerar inte hos mig kan jag säga!
Har PSA nu, tråkigt as hell! Jag och Natta är myyyckeeeet effektiva. Jag bloggar och hon spelar spel, haha! Inte bra detta, nu måste vi nog snart ta tag i detta med skoltröttheten skulle jag tro.
Hittade en tavla i matsalen idag är de börjat räkna ner till när betygen ska vara satta och när vi slutar skolan. Känns skönt att se på papper hur mycket det kvar plus att jag och Eve får dra bort åtta dagar då vi åker. Sen är det ju en massa lovdagar och sånt också så det närmar sig nu den efterlängtade sommaren vill jag lova! GÖTT!

Onsdag idag då, blir betala resa, hem till hästarna och sen in till ridskolan med Karin. Hon har bestämt sig för att börja rida lektion nu så jag får lov att följa med annars kommer väl hon få ett nervöst anfall eller liknande, hihi!
Sov hos Emilia inatt så är lite trött och har ont här och där, men vafan man får ju inte vara kinkig! Men inatt blir det iaf till att sova i min egna sköns, stora säng. Ska försöka lägga mig i tid idag också är det tänkt annars kommer jag att vara helt död imorgon. Alltså värre än jag är idag.

På tordag har jag och Emilia betämt att vi ska åka till Arvika också, fanns tydligen en sorts outlet där. Lika bra och åka dit och kolla om det finns något vettigt. Alltid kul med mårkeskläder till lågpris! Snål som man är, haha :)

Nej nu ska jag sluta tjata, längesen jag skrev såhär mycket börjar få kramp!

Ha det bra, PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: