Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag, skitdag som vanligt.

Kategori:

Helgen har gått och jag ser att ni flitigt har läst min blogg. Kan ju passa på att säga redan nu att under helgerna blir det inte mycket som händer här. Har aldeles för mycket annat för mig då.
Tänkte att jag i stora dra skulle dra min helg. Har tillbringa den med Lina, vi hade hemmakväll på fredagen, hur mysigt som helst. Under lördagen tog vi hennes lilla gula fara oh begav oss till Karlstad. Där skulle vi delta på stora ledardagen. Denna dag var det fullspäckat schema med föreläsningar om ledarskap och liknande. En mycket givande dag med många skratt. Det avslutande föredraget var lätt det roligaste av dem alla. Förläsaren var en kille som arbetar som delvis komiker och delvis informatör av olika saker. När jag såg honm kan jag säga att jag skrattade så jag grät, ortroligt bra var han!
Den som inledde dagen var den man som vi känner till vid "Pölsa" och även han var något över det vanliga, skratt blev det även när han kom in med sina helgalna skämt. Och hans stil, ja den är en klass för sig.
Satt även på en föreläsning av en man vid namn Jim Turesson Turesson (nej jag har inte skrivit fel, han har två efternamn som är likadana). Han förelästa om positivt ledarskap och även han bjöd på en hel del skratt. Mycket givande föreläsning, han fick en att verkligen tänka efter om hur saker och ting egentligen är, om mitt eget ledarskap osv.

Sen kom den kära lördagskvällen som blev aningens för händelserik, inget jag tänker skriva ut här med andra ord. Men jag, Lina och Karin var ut iaf, hade trevligt med brudarna :)

Och nu har vi kommit fram till söndag, vilken jag spenderade på Bosses med Karin en stund innan det bar av hemåt för att ta med Max och rida för Katarina (tränare i Sunne). Gick super och han skötte sig riktigt bra. Katarina är bra duktig hon ska ni veta. Det får bli fler gånger det!

Nu har jag skrivit och skrivit och skrivit så nu ger jag mig. Ni får ha en bra dag allihop!

Puss puss <3



Snart är det dags igen, är ni redo brudar? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: