Sofie Petersson

Livet i korthet...

JAAAAA!

Kategori:

Har hört ryktas om att mina kära bloggläsare att jag varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna och jag måste säga att så är det faktiskt. Ber om ursäkt för detta och ska bättra på mig, det lovar jag!

Lovet kom och lover gick. Tyvärr. Men det har varit skönt och mycket roligt har hänt. Orkar inte dra det hela men en sammanfattning är ju Elmia med Eve, ut med Karin, jobba, sola, grilla. Första grillningen i år! Sååå gött! Smakade helt underbart trots kall majskolv och kyliga kvällar.

I helgen blir det Stockholm för min del, ska bli helt sjukt kul och skönt att komma ifrån Kil ett tag. Inget illa menat, haha! Har blivit lite mycket av det nu på sistone bara (:

Ja men just det ja JAG TOG KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!! Såååååå jääääävla sköööööööönt!!

Okej nu ska jag dra och ha idrott, ha det bra idag och passa på att vara ute i det fina vädret!

Pusss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: