Sofie Petersson

Livet i korthet...

Inte igen

Kategori:

Hej!

Tisdagen är här, bara en dag kvar till lovet, härligt! Längtar som bara den, är inte pigg alls just nu. Måste tyvärr jobba som en tok idag också, hur det nu ska gå till... Är så omotiverad som man bara kan bli.
Annars idag förutom det kommer en kiropraktor till mig idag. Ska kolla på Jossans rygg så vi får se vad som är problemet med den. Efter hon varit hemma ska jag sova, sova och sova.

Börjar bli förkyld nu igen också, jävla skit är det. Jag är fan förkyld jämt, vad är felet?! Ska ju åka bort till helgen så att vara sjuk är inget jag hinner med. Nej har alldeles för mycket att göra för att hinna det!
Ska gå in och betala min kära utlandsredsa idag också är detg tänkt. Om jag hinner och blir klar med allt som ska vara klart idag vill säga. Vilket känns ganska tveksamt. Men blir det inte idag får jag fixa det imorgon. Sen ni brudar då är vi op väg!

Nej nu ska jag dra ovh göra något annat, börjar ju snart! Vi höres!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: