Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag

Kategori:

Hej på er!

Kom på nu att jag glömt att blogga idag, haha viktigt viktigt! Än har jag inte övergett er ;)

Sitter just nu och väntar på att dryg Lina ska göra sig klar så ska vi ta brumbrum bilen hem till mig ich rida. Ikväll blir det tacos och filmkväll här, gött! Är så hungrig så det är jobbigt att tänka på mat just nu känner jag, ush ush!

Vet ni vad jag fick idag då? JO en BIL YEEEEEEEI :) (ja jag vet jag är bortskämd) En liten gammal skrutt men vad gör det, den går ju framåt och jag behöver inte vara rädd att den får någon repa eller liknande. Gud så skönt med en bil MEN nu får jag ju dock överge min Hundai, pärlan <3
Nya bilen är en Audi, vilket jag älskar, dock en gammal modell (audi 80) men som sagt vad gör det nu jag jag ju ta mig vart jag vill, när jag vill! Så är det någon som vill ha skjuts, bensinpengar sen är det fixat vet ni, hihi :)

Nej nu torr jag faktiskt att hon är klar så ha en trevlig helg gott folk!

Byebye <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: