Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tjenare,

Kategori:

Sitter i skolan nu, har lunch och snart blir det två timmars matteB vilket jag inte direkt är sugen på. Jag är ju så trög när det gäller matte så det är ju inte direkt det roligast jag vet att göra...

Slutar vid tre och då blir det att åka in till stan och vänta på Lina. Vi ska gå och käka något innan vi ska (försöka) hitta till Bellevue ponnyridklubb. Tydligen har de lagt vårt DUS (distisktets ungdomssektion) möte där ute men det ska väl gå bra förhoppningsvis ändå. Fast det är iof mig och Lina vi pratar om så det är lätt hänt att det blir lite veligt haha :P

Mario praktiserar på Killingen under fyra veckor nu och ska jobba kväll idag tydligen så honomn ser jag inget av idag så det märks vad jag ska hitta på efter mötet. Det jag mest ska fokusra på efter mötet blir nog ändå hur jag ska ta mig hem? Mario brukar ju alltid koma och hämta mig för det går ju aldrig någon buss hem till mig på kvällen... Det kan gå ett tåg om jag har tur men då måste mamma komma och hämta mig vid stationen... Jaja det ordnar sig nog på något vis. Hoppas jag!

Var och red jossan igår också, gick super så jag är otroligt nöjd. Aldrig träffat en så trafiksäker häst tror jag, brydde sig inte ett dugg om att det kom massa traktorer, lastbilar osv. Jag är imponerad! Nu gäller det bara att Anna (ägaren) bestämmer sig om hon ksa låna ut henne eller inte.

Nej nu ska jag gå på lektion... ush ush men jag kanske skriver mer ikväll om jag inte gör något annat!

Ha det gött!

Puss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: