Sofie Petersson

Livet i korthet...

God kväll,

Kategori:

Sitter hemma och ser på Heroes. Såg på idol förut och jag förstår inte vart alla människor får allt ifrån? Galna kanske...
Var i stan tidigare som jag skrev, blev två par skor, två toppar, ett par leggins och sockor. Jag är riktigt nöjd faktist. Blev inte de skorna jag hade tänkt mig men dessa var finare. Blir säkert ett par till innan höst/vinter säsongen är slut. Skogalen, jag vet!

Skulle varit iväg med den där ponnyn förut också men han krånglade vid lastningen så det blev inget med det tyvärr. Det är nog inte meningen att jag ska skaffa häst skulle jag tro. Det krånglar ju bara hela tiden....

Nej skärpning nu, någon häst måste det ju finnas för mig med. Vi ska ju lägga golvet i stallet imorgon så vi har ju tagit ett steg närmare ett stall här hemma nu, känns skönt så vi kan ställa in hästarna.

 Nej nu ska jag se klart på heroes och sedan hoppa i säng, God natt!

Puss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: