Sofie Petersson

Livet i korthet...

Träningsvärk,

Kategori:

Hade styrka på idrotten igår, bara armar, lagom jobbigt för den tjejklass jag går i. Har jordens träningvärk men det är ju nyttigt, det känns ju att man gjort något. Blir jobbigare ikväll då jag har hoppträning med Jossan. Helt slut i amarna och hoppa, jaja men det får gå som det går.

Har gått och blivit förkyld uppe på allt, lagom till lovet, fyfan. Jag som är helt nere som jag är med detta höstvädret, asmycket att göra i skolan och en förkylning! Hemskt är det, kände mig risig redan igår och idag när jag gick upp kunde jag knappt prata, kraxade mest. Hata förkylning!

Satt ju och var duktig igår och just när jag skulle läsa en kompis arbete så försvann allt som jag suttit och skrivit till PL'en. Arg som fan var jag och det slutade med att jag sket i att skriva något mer över huvud taget.

Känner mig hur omotiverad till attt vara i skolan idag, men jag måste jju bli klar med mina arbeten så det är inte så mycket annat att välja på. Blir min förkylning värre går jag hem och pluggar skulle jag tro. Vill inte sitta här och hosta på folk. Inte trevligt och snorig som fan..

Igår var jag och Natta busiga, vi tog tidiga bussen hem och sprang och jag menar verkligen att vi sprang för att inte Kristin skulle se oss hihi! Nej men jag jobbade ju hemma istället (även  om det nu försvannn). Nej men vi kände inte för att åka hem tjugo i fem och vara hemma hur sent som helst så så fick det bli. Vi var ju inte direkt effektiva i skolan ändå. Satt mest och flummade haha ;D

Nej nu ska jag snart börja!

Adios amigos, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: