Sofie Petersson

Livet i korthet...

Pluggtisdag...

Kategori:

Sitter och skriver på mitt arbete, fortfarand inte klar och vet inte hur jag ska hinna. Jag får nog skriva till Johanna och säga att jag inte kan komma på mötet på onsdag efersom jag har både PL och engelska arbete att lämna in. Detta är hemskt. Hon kommer inte bli glad, men jag tycker att jag måste ändå prioritera skolarbete framför DUS-möte. Ja nu har jag bestämt mig, så får det bli!
Hoppas de inte ska ta upp för mycket för då kommer jag att få ta igen en massa. Men det går förhoppningsvis bra ändå. Ska nog skriva på en gång till henne så att jag kommer ihåg det.

Nej nu har jag snart lunch, hoppas det är något gott att äta, är hur hungrig som helst.
Mår för övrigt hur illa som helst och jag vet inte varför, borde gå hem men det lockar inte riktigt att sitta på en buss i en timme och må illa...

Vi hörs imorgon!

Pusselipuss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: