Sofie Petersson

Livet i korthet...

Pluggkväll

Kategori:

Försöker för en gångs skull vara lite seriös och plugga hemma.. Går inte speciellt bra. Sitter här med min kaffe och lyssnar på min kära gamla Guns 'n Roses skiva. Kärlek <3

Sitter och skriver med Karin också, hon är nyfiken på hur partajet var i lördags eftersom hon inte lyckades komma.

Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägget men det var nog mest fär att slippa plugga... Jävla PL! och ENB!

Hm,  återkommer när jag kanske har något vettigare att skriva!

Köss, Sofie <3

Tillbaka igen, ser på mannen som talar med hundar och fick alldeles nyss reda på att det är prison break ikväll. Den serien är så himla bra! Jag älskar den, tröttnar aldrig!

Hittade två roliga bilder från helgen så jag lägger ut dem :D



Jag och Tomas haha :D



Vi målade lite fint på Pampers, eller ja Johan gjorde det rättare sagt :)



Jag fick en superfin väska av Lillemor för att jag varit hästvakt åt Molly :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: