Sofie Petersson

Livet i korthet...

Onsdagkväll,

Kategori:

Sitter och tro det eller ej tror att jag är klar med PL:en Förstår ni vad underbart?! Ska bara läsa igenom och småändra sen är jag klaaaaaar!

Sitter förövrigt och lyssnar på min gamla Christina Aguilera skiva. Helt underbar röst den människan har, kan lyssna och bara njuta av den. Verkligen jättebra! Var så längesen jag lyssnade på musik och nu har njag letat fram mina gamla skivor och det känns underbart!

Har NK.debatt imorgon också, undrar hur det ska gå? Hoppas på det bästa. Men han är lite lurig den där Crister, man vet inte riktigt vart man har honom eller vad han överhuvudtaget bedömmer...

Har kört ihop sig lite i hekgen också, behöver ju inte gå in på alla detaljer men det löser sig förhoppningsvis skulle ja tro.

Imorgon blir det att åka till Karin och gratta henne. Hon fyller hela 18 år imrgon, det ni! Hihi GRATTIS KARIN! Nu kommer hon skryta över alla dessa måmader hon är sååååå mycket äldre än mig ända tills februari, det vet jag. Men vafan så är det ju jämt? och har jämt varit, eller hur Karin? :D:D
Träning med Jossan imorgon igen också, ska bli kul det med! Får snart hem henne också, DET om inte annat kommer bli skönt!

Nej nu ska jag nog se på Bonde söker fru, hihi :D bra program det!

Köss på er alla <3



Jag bjur på den i mjukiskläder och sletnare än sletnast  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: