Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndag, igen

Kategori:

Som vanligt har det helt plötsligt blivit måndag och helgen är över. Vill ha lov nu! Känner mig helt utmattad och inte nog med det så har jag tusen saker att göra im skolan, ligger efter med massor av saker. Kanske får ta en pluggkväll hemma idag?

Uppdaterade ju inget mer igår, kom hem och somnade som en stock ända tills Lillemor kom. hon hade köpt en present till mig för att jag varit snäll och tagit hand om Molly när hon varit borta. En fin svart väska fick jag, precis en sån som jag sprungit runt och letat efter på stan hur länge som helst. Efer detta besök åt jag lite mat och gick och la mig men det knepiga är att jag ändå är trött nu när jag sitter här trots alla mina timmar som jag sovit. Kontig kropp har jag, en sån där som inte återhämtar sig i första taget! Tar några dagar innan den ställer rätt sig igen. Ibalnd hela veckan och då blir ju det fröstört sen när helgen kommer igen.

Så idag blir det en lugn hemmakväll med skolarbete att göra. Kanske äta tacos? Har vart sigen på det hur länge som helst nu så det är nog dags. Imorgon blir det skola sen hem, äta och sedan åka och hämta Jossan och åka med henne till ridkolan. Möte vid 18.00 och sedan hoppträning efter detta.

Ha en bra start på veckan allihop!

Pusselipuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: