Sofie Petersson

Livet i korthet...

GOD MORGON

Kategori:

Har en riktig sletdag idag. Är hur trött som helst, osminkad och mjukiskläder och inte för att glömma min förkylning!! Skulle ha stannat hemma idag var det tänkt men själkvklart fick min grupp inte göra debatten igår, vilket resulterade i att jag gick till skolan helt i onödan igår :S Fan, min vanliga otur!

Fullt av folk i skolan redan, de har haft Halloween-mys eller något sån så alla går runt som zombies och är jättetrötta eftersom de sovit här i skolan inatt. Jag skulle också velat vart med men hade ju hoppträning med hästen igår och är ju så himla förkyld så då är det inte så kul att vaa i skolan...

Idag blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt eftersom jag ska orka vara uppe på lördag. Karin ska ha födelsedagsfest tydligen så det blir skojjigt, hoppas inte jag blir ännu värre sjuk bara för då vet jag inte vad jag tar mig till! Skulle egentligen ha varit och käkat tacos med några kompisar idag men är jag inte piggare ikväll än jag känner mig nu är det inte ens någon idé att försöka åka dit. BLÄ för det här!!

Nej nu orkar jag inte skriva mer för då blir det bara en massa skit, bla bla bla bla!

Puss&Kram, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: