Sofie Petersson

Livet i korthet...

God morgon,

Kategori:

Skolfoto idag, är inte speciellt taggad för det. Det måste vara världens hemskaste sak att göra. Ush! Hatar att sitta där, flina, se söt ut och försöka se någorlunda normal ut. Det är det värsta jag vet. Ibland kan det kännas som att "ja i år blev det nog bra" sen får man hem korten och vill bara dö. . .

Ska förövrigt försöka få en ganska lugn dag/kväll. Blir att åka och rida Jossan efter skolan och ikväll får vi se vad jag och Mario hittar på men blir hemma iallfall eftersom jag börjar jobba halv tio imorgon. Då är det ingen bra idé att gå ut något.

Var ju på möte igår och mådde asdåligt under mötet, började skaka och känna mig svimfärdig, kanske blodsockerfall? Nej jag vet faktist inte vad som hände men kul var det inte. Kan ju även bero på att jag har alldeles för mycket att göra just nu, måste ta och försöka lugna mig lite, annars kanske det blir värre?

Sitter förresten med i eleverådsstyrelsen nu också om jag inte skrivet det tidigare. Kunde inte låta bli på nåt sätt. Har en dragningskraft efter att få vara med och påverka skulle jag tro, att engagera mig i saker, vilja hjälpa till på något sätt. Vi får se hur dte blir med denna styrelse eftersom jag självklart prioriterar de andra som jag sitter med i mer än denna.

Nej nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva, hm, detta har aldrig hänt förut! :O Vi kanske hörs senare!

Puss, Sofie<3

Kommentarer

  • Karin säger:

    Ja, Sofie, vad kan det bero på? Du har aldrig funderat på att ta det liiiiiite lugnt. Utbränd vid 17 års ålder, bra jobbat ;D

    2008-10-10 | 15:23:16
    Bloggadress: http://innanvifaller.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här: