Sofie Petersson

Livet i korthet...

Go kväll!

Kategori:

Sitter och ser på Heroes, mitt favoritprogram! Så himla bra är det och för att inte prata på spännande. Har nyss kommit in så fryser som en tok. Var i skolan till kvart i två, spang som en tok till tåget och hann precis med det sen blev det bara att åka hem slänga i sig mat och åka till Jossan. När jag kom hem var det mörkt och jag frös som bara den men var ju tvungen ut med Molly ändå. Läskigt värre! Satt ett djur i skogen och tittade på mig, blev riktigt rädd faktist. Jag brukar inte bli det konstigt nog annars när jag sitter på hästen men om jag skulle gå däremot skulle jag vara livrädd. Är grymt mörkrädd nämligen.

Vi hade någon sorts invigning av våra nya lokaler i skolan idag, Massa trumpetande och flagghissande, jag gick innan det var klart för att hinna med tåget så vet ej vad de gjorde efter.
Imorgon är det fredag, skönt!  Då blir det helg och det är ju skönaste som finns. Visst jag jobbar på lördagar men det är så roligt så då känns det inte så tungt som skolan på veckorna gör.

Nej nu börjar det igen!

Pusshej <3

Kommentarer

  • Oskar H säger:

    Tänk att du har haft den här bloggen i en månad och fortfarande hänger i och skriver. Jag har också en blogg men den skrivs inte mycket på längre. Man tappar liksom intresset efter ett tag...

    2008-10-16 | 21:41:07

Kommentera inlägget här: