Sofie Petersson

Livet i korthet...

Fredag hela veckan!

Kategori:

Fredagen har äntligen kommit, gud vad skönt! Nu kan man slappna av och inte tänka på skolan på två dagar. Det finns inget bättre.
Idag blir det tävling, KM i hoppning och jag ska hoppa lille Pintoponnyn hihi! Ska bli spännande och mycket, mycket roligt!
Ska innan detta försöka ta en sväng på Molly så den tjockisen får röra på sig också! :)  Jag får väl uppdatera senare ikväll och tala om hur det gick for mig.
Ikväll fpr vi se hur trött jag öär annars får jag kanske ta och masa mig iväg till någon kompis. Kan ju imte sitta hemma varje kväll?
Lördagen består av jobb, rida och sen på kvällen blir det lite party! Kul, kul!

Träffade Natta nu när jag kom till skolan och jag är lika trög som vanligt och frågar, men vart är Evelina? och Natta bara tittar på mig som men hallå Sofie?! Hon är ju i Stockholm och detta sa de till mig senast igår eftermiddag. Hemskt vilket dåligt minne man har. Är rörig i huvudet så jag skyller på det!

Fick en kommentar av min gamla klasskompis där han skrev att han tyckte jag var duktig som har haft min blogg en månad och fortfarande hänger i. Detta är nog för att jag tycker det är oerhört roligt att skirva av mig lite om vad jag gör om dagarna och vad jag tycker och tänker. Vissa skulle nog säga att en blogg är en ganska ego sak att ha. Att de flesta bara skriver om deras egna liv osv. Men jag tycker det är bra! Man får väl skriva vad man vill det är ju ens egen blogg. Frivilligt att läsa, jag menar ingen som inte vill veta om mig och mitt liv behöver ju inte läsa. De är ju inte direkt tvingade och bara för att folk är nyfikna?

Nej nu skriver jag inget mer annars kommer Natta och säger: Fan vad mycket du skriver då Sofie!!

Hihi :D

Puss puss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: