Sofie Petersson

Livet i korthet...

Förkyld, igen

Kategori:

Har blivit förkyld på riktigt nu, varför ska detta alltid komma så olägligt?! Har ju lov nästa vecka och jag blir sjuk,l så typiskt. Vet inte egentligen varför jag gått till skolan överhuvudtaget, känner mig inte pigg alls. Fast det är ju inte värt att missa matte-lektionen något mer för då kommer jag inte att fatta någonting längre fram.

Fick skjuts till tåget idag av Lillemor, vilken pärla hon är ;) Har Molly idag också så det blir ut att rida i skogen nu när älgjakten är över. Behöver inte vara rädd att bli skjuten längre! PUH!
Var och tränade med Jossan igår, gick superbra tycker jag. Var rejält trött igår när jag kom hem men det känns ju att man gjort något då iaf.

Annars blir det bara att plugga resterande av dagen. Mitt PL-arbete som jag tjatat om i all evinnerlighet ska ju bli klart och likaså engelska-historian :S:S Jag längtar inte precis kan jag tala om!

Träffade Oskar, min gamla klasskompis på tåget idag också. Kul att träffa honom igen eftersom det var så längesen. Han hörde nog visserligen inte hälften av vad jag sa eftersom jag låter som en kraxande kråka när jag pratar men ändå!

Idga kommer förövrigt Eve tillbaka till skolan skulle jag tro efter hennes lilla "lov" i Stockholm. Ska bli kul att höra vad hon har gjort!

Nej nu måste jag gå, lektionen börjar!

Pusselipusspuss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: