Sofie Petersson

Livet i korthet...

EN B

Kategori:

Sitter och har engelska B just nu, har fått i uppgift att skriva en "short story" alltså en novell och vet inte hur jag ska klara det... Är verkligen urkass på att skriva berättelser över huvud taget. Blir alltid en bra början och sen faller allt i mitten/slutet. Detta är hemskt och jag hatar det! Ni människor med all fantasi kan ni ge lite till mig? Vore himla snällt haha :D

Nej men nu får jag skärpa mig, måste ju fixa det på nått sätt... kanske

Ni vet att jag skrev tidigar om att vi fått en godisautomat till skolan, och vet ni vad!? Vi har fått en drickautomat också, detta kommer ju aldrig sluta bra... Fast det jag funderar på är varför de inte sätter dit en kaffeautomat istället för dricka? Det skulle iallafall upsskattas mer utav mig, kaffekärringen nummer 1 Haha :)
Nej men det är väl bra att man kan köpa godis i denna byggnaden nu också och slipper gå ända nerifrån andra byggnaden och upp hit igen om man vill köpa något.

Nej nu får jag faktist ta och iallafall fösöka att skriva lite på denna novellen, ska förresten kanske handla om en gammal tant som mördar folk på sitt äldreboende, hm, låter ju väldigt spännande eller inte...

Ha en bra dag! (igen)

Pusspuss, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: