Sofie Petersson

Livet i korthet...

1 dag kvar...

Kategori:

Endast denna dag och imorgon kvar till det efterlängtade lovet, underbart! Får se vad mina planer blir under detta, kanske gå på bio? Fast jag måste ju göra lite nytta också, typ städa mitt rum kanske. Inte för att det var längesen jag gjorde det eller att det är speciellt stökigt men man kan ju alltid bli av med några dammkorn! Har jag tur får jag hem Jossan unde lovveckan också, då har jag ju verkligen något att göra.
Är inget bättre med min förkylning idag heller, nästan värre faktist. Hostade så mycket på bussen att jag inte kunde sova på hela vägen och detta är mycket ovanligt för mig som annars sover hela vägen på bussen. Men det var ju inte så farligt eftersom Lina satt vid mig så jag hade någon att prata med! :)

Idag blir det att åka till Karin och gratta henne. HIPP HIPP HURRA FÖR KARIN!!! Efter detta hämtar mamma mig och så blir det till att skynda sig till stallet för att fixa Jossan och åka och träna med henne. Lina ska vara med på Calle också så vi får se hur spännande detta blir ! :D

Ikväll blir det som vanligt heroes, sista avsnittet! Snyft! Vill att det ska fortsätta men jag får väl trösta mig med att Prison Break börjat nu igen istället.

Nu på morgonen har jag spanska, hoppas på att Frasse bjur på kaffe(?) Skulle vara mycket, mycket gott. Fast vi fick ju det förra veckan så man kanske inte ska begära för mycket av honom. Så snäll Frasse så :D
Har även NK-debatten idag, får se hur det går, men det känns bra iallafall.

Nej nu ska jag gå och hosta någon annanstans!

Puss&Kram, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: