Sofie Petersson

Livet i korthet...

Varmare idag, snön börjar smälta! :S

Kategori:

Inte bra detta, var varmt idag. Snön kommer försvinna och det tycker jag inte om. Det kommer garanterart att bli en lika dålig vinter i år som förra. Deprimerad jag blir. Jag kommer ihåg när jag var liten, då det var snö i stora högar och man kunde bygga snögrottor och massor av roliga saker. En sån vinter har vi inte haft på mycket mycket länge. Inte ens en vit vinter får vi nuförtiden. USH!

Idag blir det en lååång dag i skolan sen hem, rida och sen ikväll blir det volleyboll med mamma och tanterna. Riktigt roligt är det faktist! Jag är ju inte speciellt bra men det duger. Jag är inte helt misslyckad iallafall inom denna sport hihi!
Får se om jag kanske skulle kunna locka med Karin också. Hon har pratat på att hon vill med men det vet man aldrig! :D

Är allmänt sliten idag, mjukis och håret åt alla håll och kanter, men vet ni vad, jag bryr mig faktist inte. Orka gå runt och vara uppklädd i skolan? Nej nej jag är för lat för det. Skönaste som finna att lufsa runt i mjukisar, vilket jag gör ungefär varje dag hemma. HAr jag jeans eller limnande i skolan åker de av så fort jag kommer hem och så blir det mjukisar på.

Ha en bra dag i slasket!

Puss, Sofie <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MEN JAG VILL JU VARA MED PUCKO!! jag vill hänga med dig och rida också, men det får man ju tydligen inte, kärring!

    2008-11-26 | 21:19:00
  • karin säger:

    MEN JAG VILL JU VARA MED PUCKO!! jag vill hänga med dig och rida också, men det får man ju tydligen inte, kärring!

    2008-11-26 | 21:19:28
    Bloggadress: http://innanvifaller.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här: