Sofie Petersson

Livet i korthet...

Trött, vill gå i ide

Kategori:

Förstår ni vad skönt det skulle vara att gå i ide, bara för en liten stund, men ja det skulle behövas. Helgen har varit spännande, som vanligt har jag inte hunnit blogga för att det har vart en del att göra. Ska försöka skärpa mig denna veckan och komma igång och skriva lite mer.

På fredagen så var jag först på spexträning inför luciashowen på ridskolan, sen blev det pubafton i bygdegården. Var riktigt roligt trots att medelåldern ungefär var 40+ haha! Nej men några ungdomar fanns det allt!
På lördagen blev det jobb som vanligt, längesen jag såg mina kära elever nu så det var riktigt kul. Efter jobbet så åkte jag hem och gjorde iordning mig för kalas. Tomas fyllde nämligen 20 och då skulle det ju självklart vara kalas. Jag hade grymt roligt och massa folk var det. En lyckad kväll!
Söndagen däremot, ja den var ju inte direkt intressant. Luciaträning vid tolv sen blev det hem och lägga sig i soffan och dö. Efter två dagars partaj är inte mitt huvud och kropp som den ska än idag. Det är därför jag är så trött attt jag vill gå i ide kan jag säga. Men vad gör man inte för att få ha lite kul? :D

Idag blir det lugnt, ska vara hemma och plugga har jag faktist tänkt. Jag ligger grymt mycket efter så det är bara för mig att plugga på som en idiot. Hur nu detta ska sluta det vet jag inte. Inte långt kvar till jul nu!

Ha det gött!

PUSS, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: