Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tordag

Kategori:

Ush ush ush, har sån jävla ångest över att prestera hela tiden så resultatet blir bara bajs och att jag inte gör någonting istället. Jag vet att jag har en utskällning att vänta just nu eftersom jag inte arbetat tilsräckligt mycket med min ledaranalys. Hennes mål är extrema utan att man får någon som helst hjälp med hur man ska lägga upp arbetet för att hon ska bli nöjd. Hur ska detta sluta det förstår inte jag. Denna analys ska vara klar nästa vecka har jag förstått och jag har knappt börjat för att jag inte förstår vad det är hon vill ha. HELVETE! Jag orkar inte med det här jävla pluggandet hela tiden. Jag måste sakt ner innan det inte blir alls bra.... Men hur gör man det? Hur saktar man ner när det är en massa folk som väntar sig saker av mig hela tiden. Förväntningar på att man ska fixa allt, man ska hinna med. Kan vi inte bara förlänga dygnet så kanske det skulle finnas åtminstonde en liten chans att hinna med att ha ett liv också. BLÄ det här går inte. Dumma, dumma idiotiska skola. Jag vill bara sluta. 

Förresten överlevde jag gårdagen med nöd och näppe! Skirver mer om den senare om jag lyckas muntra upp mig själv snart. Hoppas, hoppas på ett bättre humör. Positiva tankar, positiva tankar.

Puss puss sötnosar <3 

Kommentarer

  • evelina säger:

    Vet att det är mycket just nu, men jag lovar dig att det blir bättre. Och du kommer att klara det här galant! <3

    2008-11-13 | 22:15:11

Kommentera inlägget här: