Sofie Petersson

Livet i korthet...

Tisdag,

Kategori:

SItter i skolan just nu och stirrar på denna skärmen... På min promenad hit kände jag att tankarna flög omkring i huvudet på mig och att jag behövd få ner dem här på något sätt men när jag nu sitter här är de som bortblåsta. Hur kommer sig detta? Läskigt.

Idag är det tisdag vilket i vanliga fall brukar betyda att vi på min skola  får jobba med vad vi vill. Detta är jag oerhört tacksam över och tror att även många andra också är det. Perfekt om man ligger efter eller behöver jobba lite extra+ att det är så mycket roligare att jobba när man får lägga upp arbetet själv. Infokomp ni är bäst!
Fast denna tisdag är det ju inte det vanliga arbetet som gäller för mig utan jag ska under dagen ha en ledarskapskurs. Hela dagen kommer detta hålla på, eller ja 9.30 till 14.00 så kanske inte riktigt hela men ändå. Ska bli riktigt roligt faktist. Jag återkommer senare med vad som hände under denna mystiska kurs senare eftersom jag i nuläget inte vet vad som väntar överhuvudtaget.

Efter skolan blir det som vanligt hem och ta hand om Jossan, rida, pyssla och städa i stallet. Sedan klockan 18.00 har jag personalmöte på ridskolan i ca 1 timme och efter det har jag teorilektion i en timme. Med andra ord kommer jag att vara helt slut i huvudet när jag kommer hem. Ska bli skönt att sätta sig i soffan, dricka varm oboy och bara slappa framför teven. Eller datorn vem vet?

Nej nu får jag nog gå så att jag inte kommer försent!

Puss på er <3


 Bild sen ettan när vi just börjat på Infokomp. Detta är Sanna och jag  (såg vi ut så? :D)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Haha, tydligt de ;)

    2008-11-04 | 18:50:28

Kommentera inlägget här: