Sofie Petersson

Livet i korthet...

PL, PL, PL

Kategori:

Ledargrejen idag gick bra, det var ganska intressant och givande faktist. Men samtidigt mycket läskigt. Vi höll på en hel del och prata om känslor, självkänsla osv och detta är något som jag har mycket svårt för. Speciellt när det gäller känslor, jag har blivit bättre med åren men för det mesta bär jag runt på allt inom mig så jag blir sur utåt mot andra människor (Jag ber om ursäkt om detta drabbat någon i min närhet). Jag vill bara säga att det är inte något personligt utan handlar om hur jag själv mår, fråga inte för ni får heller inget svar. Sån är jag helt enkelt, lev med det.
Nej nu blev det för allvarligt!  Jag är iallafall i det stora hela nöjd med dagen och tyckte Kristin lyckats bra.
Det negativa med detta är dock att vi måste skriva en reflektion av dagen, vilket jag har väldigt svårt för. Sen har man krav på sig att det ska bli bra och allt blir pannkaka och man blir besviken. Hon är lite knepig den där Kristin när det gäller bedömning.

Mötet förut gick för övrigt också bra förutom att jag var så trött att jag blev övertrött och gick över i något jobbigt energistadium. Svårt att koncentrera mig osv. Men lyckades genomföra mötet och få lite arbete gjort. Lektionen som var efter gick för övrigt bra den med.
Fick också reda på en maaaassa möten, kurser och ett föredrag som vi ska på och hålla. Mer om detta tar vi efter hand som det dyker upp. Vet inte hur jag ska hinna med allt men det får bli att pussla ihop så gott det går. Allt har blivit så mycket krångligare nu när jag har häst på heltid, man måste hela tiden passa in så man i första hand tar hand om hästen och sen kommer de andra sysselsättningarna. Jag kan inte förstå folk som har pojkvän, skola och hästar samtidigt, hur går det ihop? Jag menar jag har fullt upp och jag har ju ändå ingen pojkvän längre(!)

Måste bara tillägga att vilket liv det är över detta val i USA. Jag tycker såhär: varför bryr vi oss ens jag förstår inte det här, det är ju inte sp att det direkt påverkar oss. Och varför ska det aalltid och då menar jag alltid vara ett sånt jävla liv när det gäller amerikaner? Jämt är det skrik och gap på alla teveprogram t ex extreme home makeover och nu detta val det ör ju sp extremt uppblåst det hela att ett helt land står still och t.o.m i Sverige är folk helt engagerade. Nej jag föstår inte och kommer troligen aldrig att förstå mig på politik heller om jag ska vara ärlig. Inte min grej helt enkelt.

Ja nej nu får jag försöka skriva åtminstonde liiiite på reflektionen innan jag går och lägger mig. Jag har för övrigt blivit jordens tröttaste människa som somnar överallt, tåg, buss, bil, soffan m.m

Vi hörs imorgon igen mina kära läsare haha ;)

Puss & God Natt <3



Har varit och shoppat lite så tänkte ni skulle få se vad det blev :)



Halsband, Ahlbrekts guld



Tunika från WearIt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: