Sofie Petersson

Livet i korthet...

Måndagshelvete igen,

Kategori:

BLÄ för att det är måndag.

Under helgen har jag nu slutfört steg två av tre på ungdomsledarkursen. Nästa steg skulle vara i januari om jag inte minns fel och efter det är jag utbildad ungdomsledare! Känns skönt att det bara är ett steg kvar.
Kursen har varit bra, lika trevligt att möte dessa roliga kurskompisar som steget innan.

Det negativa med kursen är att hela helgen blir borta. Vilket resulterar i att jag nu är så trött att jag skulle kunna dö. Jag verkligen hatar att vara så här trött. Jag är en människa som behöver minst en sovmorgon på en hel vecka. Den behöver inte vara lång men så att jag får iallafall sova till tio eller så. För denna veckan har jag varit uppe halv sex mån, tis, tors, fre. kvart i fyra på onsdagen. halv sju på lördagen och slutligen tjugo i åtta på söndagen.
JAG VILL SOVA!

Nu har vi även nytt schema i min kära skola och då startar det två eller är det tre? hm, jag tror det är två. Dessa är svenskaB och psykosocialt arbete. Vad det sistnämnda 'är det har jag inte den blekaste aning om. Jag får återkomma om den kursen när jag själv vet mer än i nuläget.

Nej nu ska jag gå och ha matte och som tur är så slipper vi vår examination idag för att min lärare inte är här! JIPPIE!

Ha en trevlig november dag allihopa!

Puss&Kram, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: