Sofie Petersson

Livet i korthet...

Lördag,

Kategori:

Lungt ikväll, hemmakväll blir med chips, godis och dricka, inte ovanligt jag vet!
Har inte varit speciellt engagerad i denna blogg under veckan men tiden räcker inte till. Dygnets timmar borde vara längre tycker jag, tänk vad mycket vi skulle hinna med!
Kan sammanfatta en del av vad jag gjort. Veckan började med att jag och mamma drog till syan för att inhandla saker till stallet och liknande, blev en hel del köpt faktist. Har även under veckan varit och hämtat Jossan så nu står hon ute i sin nya box och mumsar. Verkar trivas riktigt bra. Det var även spökkväll på ridskolan, gick bra det var trettio barn med så vi ledare hade fullt upp vill jag lova! Inga större missöden förutom att man inte får sova speciellt mycket med så mycket barn och folk som ska åka hem mitt i natten och så. Men vad säger man, de är ju barn.
Fredagen var jag med Louise i Sunne, varför i sunne det har jag inte en aning om. Sov där och kom hem vid två-tiden idag för att sedan åka upp till min kära mormor för att äta mat, gottigottgott var det. Hade extremt roligt med Louise i vilket fall som helst, underbart skön människa det d'är som jag märkte att jag saknat oerhört mycket. Var ju så längesen vi var själva och hittade på något....

Nej nu är jag trött så det blir teve och sen sooova. Blev inte speciellt mycket sömn igår natt.

Ha en bra Halloween allihopa!

Puss&Kram, Sofie <3





Jag och kusin Johanna på ett kalas för ett tag sen, något suddig bild men jaja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: