Sofie Petersson

Livet i korthet...

Jobba, jobba joooobbaa!

Kategori:

Tisdagen har kommit och som vanligt så betyder det att jag faktist måste jobba. Ska göra klart mitt matteprov om förstagradsfunktioner och mitt PL-arbete OCH min engelska. Vi ska se vad jag lyckas med men det är mitt mål är det tänkt.
Ikväll har jag träning och för en gångs skull ska jag faktist inte ta med Jossan utan det blir en ridskolehäst. Vilken det får vi se senare.
Fick tidningen häst&ryttare igår och i värmlandsbilagan är jag med på kort om ungdomsledarkursen. Det är även ett reportage om den ridgrupp som jag går i på ridskolan, även s k tantgruppen! Det är tanterna och jag, de brukar säga att det var bra att jag gick med i gruppen och sänkte medelåldern lite. Hihi :) Ska se om jag kan få in bilden från tidningen här, hur nu det går till, men det SKA gå. På något vis. Okej nu har jag letat, hittar den inte, fan! Aja skit samma.

Nej det blir kort idag, orkar inte skriva mer för tillfället, måste ladda upp för denna ansträngande dag med lite kaffe så jag vaknar! :) Allltid lika gott.

Puss och ha en bra dag!

// Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: