Sofie Petersson

Livet i korthet...

God kväll,

Kategori:

Hoppas ni haft en bra helg, för det har iallafall jag haft :D

Sitter hemma och tar det lugnt just nu, äntligen efter en hektisk helg (som vanligt). På lördagen var jag riktigt fuktig och släpade mig upp ur sängen tidigt för att hinna ut och rida innan jag åkte iväg för att jobba. Efter jobbet var det stress, stress och mer stress för jag skulle med bussen till Filipstad. Pressat tidschema och samtidigt hade mamma 40-års kalas här hemma så det var folk överallt och jag skulle göra mig iordning och äta och sen åka mitt i allt. Men till Filipstad kom jag tillslut. Jag, Eve och Natta hade superkul och det blev en riktigt bra kväll. Det enda tråkiga var att de som hade festen gav sig väldigt tidigt så då var det inte annat att göra än att åka hem när festen var slut. Men kanske är det bäst att sluta när man har som roligast, vad vet jag?

Dagen har förövrig bestått av en två timmars bussresa från filipstad till kristinehamn och slutligen till karlstad och sen hem. Hade go träsmak i röven kan jag lova! När jag kom hem så blev det till att bygga vinterhagar åt hästarna, fixa i stallet, ha stallmöte och självklart käka pizza. Alltid lika gott med pizza dagen efter!

Nej nu ska jag fortsätta titta på Bones ;)

PUSSS, Sofie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: