Sofie Petersson

Livet i korthet...

God kväll,

Kategori:

Kladdkaka och kaffe, mums! Och om ni känner detta rätt så är det meningen att jag ska plugga lite nu ikväll. Innan Prison Break börjar såklart. Det missar man ju inte för allt i världen så är det bara.
Måste bli klar med EN och PL så fort som möjligt. Inlämningsdatumen på båda har gått ut och jag har panik känner jag.
Dessutom är jag baokad ungefär varje helg fram till jul känner jag. Det var inte direkt planerat men så är det när man är engagerad. Straffet man får ta ungefär.
Jag har bestämt mig för att jag ska sitta kvar i både US och DUS nästa år också. Jag tror faktist att jag kommer att ha nytta av det i frantiden eftersom det är väldigt givande, mycket ledarskap och styrelsearbete. Passar mig perfekt! :)

Nej nu ska jag försöka att plugga lite, måste, måste få bort det här ur mitt huvud. Mår bara skit av att ha det släpande.

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: